Uitleg portal functie en Creditcard formaat certificaat NDC-CI

Aanvragen voor certificatie, portfoliocheck en hercertificeren.

Uw kunt eenvoudig uw aanvraag eenvoudig doen via het NDC-CI Portaal.

 Het NDC-CI Portaal vindt u via deze link https://www.ndcci-portal.nl

 

Kies aub voor INLOGGEN als u al een NDC-CI certificaat heeft. Uw gegevens zijn dan al ingevoerd in het Portaal.

Kies aub voor AANMELDEN als u nog geen NDC-CI certificaat heeft. U wordt gevraagd uw gegevens in te voeren.

 

INLOGGEN

Log in met uw email adres en wachtwoord.

Als u nog geen wachtwoord heeft, of als u deze vergeten bent, dan kunt u kiezen voor 'reset wachtwoord'.

Zodra u bent ingelogd kunt u uw aanvraag eenvoudig indienen.

In veel gevallen (bijvoorbeeld voor een portfoliocheck) zal de aanvraag al voor u klaarstaan zodat u deze gemakkelijk kunt afronden.

 

AANMELDEN

Kies aub voor aanmelden indien u nog geen NDC CI certificaat heeft.

Voer vervolgens uw email adres in.

Kies de optie 'Ik wil mij aanmelden als 'Kandidaat zonder NDCCI certificaat''

Klik vervolgens op 'Opvragen pincode' zodat u een code ontvangt via de email.

Voer deze code in en dien uw aanvraag in.

U kunt hierna inloggen en gebruik maken van uw account. (zie hierboven)

 

Mocht u vragen hebben dan helpen we u natuurlijk graag.

U kunt ons tijdens kantooruren bereiken op telefoonnummer 070 2170 980 of ten alle tijden per email op Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.

 

 

NDCCI PAS

Het pasje kan alleen worden verstrekt aan degene die zich laat certificeren bij het NDC-CI en opgenomen is in het portal van NDC-CI.
Indien men reeds in het bezit is van een NDC-CI certificaat kan een pasje verkregen worden door zich aan te melden op het portal van NDC-CI en zijn certificaten te registreren.
(Duiker menu /mijn certificaten/ “mijn certificaat toevoegen”). kosten € 5,00 per pasje. 
Nadat NDC-CI de aangemelde certificaten op correctheid heeft gecontroleerd zal een pasje aangemaakt en verstrekt worden.
Nadat het pasje verstrekt is kunnen alle certificatie activiteiten via het portal bijgehouden worden.

Enkele functies van het portal zullen worden:

  • Aanvragen certificatie/ portfoliocontrole/ hercertificatie.
  • Online betalingen doen a.d.h.v. vastgestelde en direct zichtbare tarieven.
  • Chat/ mail functie en ondersteuning.
  • Automatische waarschuwingen portfolio en hercertificatie data met bijbehorende acties.
  • Bijhouden van de status van uw aanvraag.
  • Chronologische weergave van uit te voeren certificatie activiteiten en waarschuwingsmomenten.