Selecteer de taal

Eén van onze kwaliteitsindicatoren is het snel en adequaat reageren op signalen van ontevredenheid over onze dienstverlening. Wij doen ons uiterste best om klachten te voorkomen maar mocht het toch voorkomen kunt u een klacht indienen

Een klacht is elke uiting van ontevredenheid van een belanghebbende.
Een aanvrager of een werkgever kan klagen over de organisatie of over de afname van een examen. 

Als u een klacht of opmerking aan ons door wilt geven vragen u deze te voorzien van de volgende informatie om er zorg voor te kunnen dragen dat we uw verzoek spoe­dig, op een geschikte manier en zonder misverstanden kunnen afhandelen.

Formuleer uw klacht:

  • In de Nederlandse taal;
  • Met een omschrijving van de klacht;
  • Inclusief uw naam en contactgegevens;

 

  • U kunt de klacht vervolgens versturen via:  
     Per post naar  Postbus 714  2600 AS Delft
     Per e-mail naar  Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken.
      
Downloads:
Klachtenprocedure